Translate

Maxi Cosi üléshuzat és fejvédő- ikerbabáknak

Viki iker-fiainak készült el az első huzat.
A dinoszaurusz mintás anyag Amerikából érkezett; melyhez itthonról én kutattam fel
Viki elképzelésének megfelelő egyszínű vásznakat.
Miután még ifjú legényekről van szó, egy fejrészt szűkítő betét is tartozéka lett az ülésnek.


Útközben bővült Viki kívánságlistája;
rákerült az egyik gyermek, a kis tulajdonos, ZENTE neve is a huzatra.

Szabadkézi munkával, varrás közben mozgatva az anyagot, géppel hímeztem a nevet;
kétféle színt használva.





A szatén díszcsíkot is magam készítettem, mert pont akkor, amikor kellett volna, nem volt az üzletben.

Viki narancssárga színválasztása kitűnő választás volt, vidám hangulatot ad a huzatnak!

Az apuka véleménye, amit engedéllyel osztok meg:
"gyönyörű, szerintem meg Angelina Jolie gyerekeinek sem volt ilyen szép és egyedi üléshuzatuk..."
:)))


Az ágyéki csathoz is készült puhító párna. Természetesen ügyeltem a mintákra is; ami csak lehet látszódjon!

Az üléshuzat más anyagú és más színösszeállítású párja, mely Zaláné lett, ITT TALÁLHATÓ.

3 megjegyzés:

viki írta...

Imádom! Gyönyörű lett! :) alig várom Zalan üléshuzatat

Unknown írta...

Pompás szeretném megkérdezni mhogy milyen árú egy ilyen ülléshuzat?

Bemutatkozás írta...

Tisztelt Érdeklődő!

Sajnos már nem foglalkozom üléshuzat készítéssel, ezért nem is tudok árat mondani.

Köszönöm a megkeresést :)