Translate

Besafe gyerekülés is átalakult

Egy Besafe Izi X1 típusú gyereküléssel keresett meg Ildi.
A küldött fotók alapján új üléshuzatról beszéltünk; és miután ez a típusú huzat sok részből áll, trükkös, bonyolultabb megoldásokat alakítottak ki rajta, így a legmagasabb árkategóriába esett...





De amikor elkövetkezett a készítés ideje és tüzetesebben átvizsgáltam a darabot, akkor megkerestem Ildit azzal a javaslattal, hogy ne kérjen új üléshuzatot, mert arra a rövid időre, amíg még használni szeretnék, bőven elég a javítás.

A huzat ugyan napszívta, de mégis valahogy elvész a minták között a fakulás, és mivel eredetileg egy jó, strapabíró anyagból készült, így nem öregedett el, jó szívvel ajánlottam a költségkímélő megoldást.
Azért figyelitek az üzleti érzéket? :-)))
De a tisztesség mindenekelőtt...

Közelről, a saját fotóimon látszik a rászorultság, de ennek immáron vége!!

Ildikó kérése szerint babarózsaszín pótlással született újjá a régi huzat.



Javítás közben:
Itt már szétszedett elemekkel látható a huzat; a lábrészhez eső lyukat magától értetődően pótoltam.




Javítás után pedig így fest az üléshuzat.
A szép látvány érdekében szimmetrikus pótlást kapott; akkor is, ha nem volt szakadt az ellenoldal.


Visszakerült a típusjelző logó is :-)

És a régi, elrongyolódott övpárna és ágyékcsat-párna helyett is új készült.
Az egyszínű lehetőségek helyett egy csodaszép, rózsaszín virágos szegőpántot választottam a kiegészítőkhöz.

Nincsenek megjegyzések: